Nieuwjaarsreceptie en overhandiging instrumenten

08-01-2016 19:30

Naar jaarlijkse gewoonte werd er dit jaar opnieuw een nieuwjaarsreceptie gehouden. Tijdens de receptie blikten we terug naar het voorbije jaar maar kijken we ook nieuwsgierig uit naar het nieuwe jaar. Het voorbije jaar hebben we vele activiteiten georganiseerd, waaronder: het ontbijtconcert, het jeugdweekend, het Hammenfestijn... De concerten waren opnieuw een groot succes, waaronder: het eerste concert van het pre-jeugdorkest. Hopelijk wordt 2016 opnieuw een muzikaal jaar.

Op mijn beurt wil ik,in naam van alle muzikanten de voorzitter Marc Notebaert en zijn vrouw Lena Sint-Germain en het volledig bestuur bedanken om van deze avond opnieuw een geslaagde avond te maken.

Dit jaar werd de nieuwjaarsreceptie gekoppeld aan de overhandiging van de instrumenten aan de nieuwe muzikantjes van het pre-jeugdorkest.

Zo kunnen de muzikantjes al beginnen met oefenen om dan later dit jaar hun instap te doen binnen het pre-jeugdorkest.
Wij hopen alvast dat de muzikantjes met veel enthousiasme starten aan een toffe en muzikale reis.

In het onderdeel 'Galerij' vindt u de foto's van deze gezellige avond. Hieronder vindt u alvast een groepsfoto.

Achteraan: Milan Balloey (trompet) - Britt (alt-saxofoon) -
                   Amber Vanhoorelbeke (alt-saxofoon) - (klarinet)
    Vooraan: Clement Bonduel (cornet) - (trombone) -
                 Lobke Baetens (klarinet) - Annabel Deleu (klarinet)